keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Nyt paukkuu!!

Nimittäin kymppi!! Nyt on sitten vuoden alusta lähtenyt -10,1kg!! Jess!  Vähänkö olen ylpeä itsestäni!! 
Aluksi en meinanut uskoa silmiäni kun tänään aamulla nousin vaa'alle! Nyt on niin monta viikkoa pyöritty samassa lukemassa, että melkein olin jo luovuttaa koko homman! Mutta sinnikkyys palkitaan! Ai, että nyt on hyvä olo!! Saa ihan hyvällä omallatunnolla juhlia juhannusta! Ihan sama vaikka satais ja olis kylmä, mua ei mikään saa huonolle tuulelle!! :)  

Tänään lähdetäänkin vantaalle! Tänään on myös tyttären viimeinen päikkypäivä :( toisaalta kiva, mutta toisaalta aika haikeeta.. Tuo päikky oli nimittäin niin unelma!! N. 15 lapsen pieni päiväkoti ja nyt se suljetaan :( kaupunki mukamas säästää ja sulkee kaikki pienet päiväkodit!    Mä en kyllä ymmärrä! Minkätakia aina ,kun otetaan lapsiperheiltä ja vanhuksilta palveluita pois niin se on sitten säästämistä! Ärsyttävää!! :(

No, meillä nyt on sinänsä hyvä tilanne sillä tyttöä ei tarvinnut siirtää mihinkään isoon päiväkotiin vaan pääsee kotiin ja sitten syksyllä kerhoon! Ja jos jompikumpi pääsee töihin niin sitten pitää hakea päikkypaikkaa :)

Nyt vielä muutama kuva saavutuksestani!

Kyllähän tässä vielä on matkaa jäljellä ja jos ensi kesänä olisi "bikinikunnossa"! Se onkin seuraava tavoite, eli vielä kymmenen kiloa pois ja lihaksia niin olen tyytyväinen!! 

Hyvää juhannusta kaikille!! :) <3

-Jenni






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti