sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Elämää

Mustikka juustokakku
Särkässä

Elikkä kuvista näkee vähän mitä ollaan touhuiltu :) hyvinä ilmoina ollaan kyl oltu tosi paljon pihalla ja käytiin särkässäkin jopa :) miehen pappa on tampereen kaupungin valtuustossa töissä ja saa sitä kautta kaksi ilmaista ranneketta joka päivä särkänniemeen! Pakkohan sitä on käyttää hyväksi ja saatiin vanhemmalle tytölle ekaa kertaa ranneke jolla pääsi pienten laitteisiin :) miehen pikkusisko oli meidän mukana ja otti sen toisen rannekkeen jolla sitten meni tytön kanssa vähän hurjempiinkin laitteisiin! Aluksi vähän epäilimme uskaltaako mennä mihinkään, mut ranneke oli ilmanen niin toisaalta oli ihan sama. Mutta niin hän vain meni! Kun oli ensimmäiseen mennyt niin piti päästä heti uudestaan! :) äidin tyttö :) mä olen ollut pienenä samanlainen. Varmaa vieläki olisin jos saisin rannekkeen :P

Mä olin myös yhdissä juhlissa. Nimittäin hullun hatuntekijän puutarhajuhlissa, ihmemassa :) eli siis vanhan ammattikoulu luokkalaisen kolmekymppisillä! Mukavat pirskeet! Olin tosin kuskina kolmelle muullekkin vanhalle luokkalaiselle.. Ja nämä juhlat olivat tosi kaukana ja ajomatkaa oli tosi paljon niin ei voitu kauheen myöhään siellä olla. 

Mulla on paino taas oikutellut ja viikko enää juhannukseen! Kilo siis pitäisi viikossa tiputtaa!! Apua! Menee kyl tosi tiukille! En tiiä saanko sen kilon tiputettua kun nyt lähi aikoina paino on vaan junnannu samassa tai on vähän laskenu ja taas noussu! Nyt pitää pitää kunnon teho viikko!!! Toivotaan parasta!! :)

-Jenni










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti