keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Sairastelua

Meillä on ollut ihan kauhea viikko! Viime viikon torstaina vanhempi tytär sairastui. Kauhea flunssa, yskä ja kuume nousi, korkeimmillaan 39 astetta! Sama sitten tuli nuoremmalle tyttärelle perjantaina. Siinä sitten kärvisteltiin kotona, vaikka pihallakin oli niin kaunis ilma, että mielummin olisin kyllä siellä viettänyt aikaa.. 
Tyttö oli niin ressukka, ettei jaksanut piirettyjäkään katsella vaan nukahti kesken kaiken. :(
Pikkunen vasta ressukka olikin! Räkä vaan valu ja kuumeili. 

Minun äidilläni oli pääsiäispäivällinen sunnuntaina, vaikka pääsiäinen onkin vasta nyt viikonloppuna, mutta heillä on silloin jotain menoa, niin kutsui meidät nyt sinne syömään. Eihän me koko konkkaronkka päästy niin päätettiin, että vain minä menen. 
Mä rupeen kyllä päivä, päivältä näyttämään ihan siedettävältä omasta mielestäni :) parasta tässä laihduttamisessa on se, kun muut huomaa sen ja sanoo siitä kivoja kommenteja :) äidilläni nimittäin oli molemmat veljeni ja toisen perhe myös mukana, ja kaikki oli ihan äimänä :) ihanaa!!

Tiistaina sitten vanhempi tytär pääsi päiväkotiin ja sen seurauksena mulle tuli kauhea flunssa ja yskä :( tää on ihan syvältä, kun ei pääse salille tai yhtikäs mihkään! Päätä särkee ihan mielettömästi! 

Oon mä tänään sentäs jotain saanut aikaiseksi: 
Nyt se on valmis!! :) mutta, se on liian iso :/ no, kyllähän toi tyttö kasvaa, mut silti! :(

Nyt mä kaivaudun viltin alle ja juon kuumaa teetä ja toivon että tää tauti helittäis :( 

-Jenni










1 kommentti:

  1. Täälläkin vaan sairastetaan! :( vähän ahistaa olla päivät pitkät neljän seinän sisällä ku ulkona paistaa aurinko! :( mä nyt toivon et ite en tuu tän pahemmin enään kipeeks! ��

    VastaaPoista