lauantai 29. maaliskuuta 2014

Kuukausi kuulumiset vol.3

Huomenta!
Nyt on taas aika päivittää kuntoprojektin eteneminen! :) Olen kyllä hyvin innostunut uudesta kehostani! Mulla on ollut vaatehuoneessa melkeinpä säkillinen pieneksi jääneitä lemppari vaatteita ja yks päivä otin ne esille ja kokeilin. Suurin osa niistä mahtui jo päälle!! Itkukin pääsi kun olin niin iloinen ja samalla niin hämmentynyt, että miksen ole paljon paljon aikasemmin ryhtynyt tähän! Nojoo, olihan tossa toi yks raskaus esteenä, mut sitä ennen? Jos olisin aloittanut saliharrastuksen jo ennen toista raskautta niin varmasti olisi ylimääräiset kilot lähteneet paljon nopeammin pois ja palautuminen synnytyksestäkin olisi ollut nopeampaa. Ei siinä, kyllä mä olen aina palautunut hyvin synnytyksistä, mutta ne kilot vaan tuntuu aina jäävän tiukemmin kehoon! Mutta nyt mä toivon, että mun kroppa on viimein tajunnut päästää ne liika läskit irti! :) Tässä nyt näitä tuloksia:

  • Senttejä yhteensä: -24,5cm
  • Senttejä kuukaudessa: -5,5cm
Senttejä on kyllä lähtenyt tosi paljon, omasta mielestäni!! Vyötäröstä jo 10cm! Ja lantiosta 12,5cm!! oon kyllä niin onnellinen!! :)

  • Kiloja yhteensä: -7,4kg
  • Kiloja kuukaudessa: -1,9kg
Kiloja tuntuu lähtevä vähän hitaammin. Alku kuusta tuntui, ettei oo lähtenyt ja ois tullu vähän lisää, mut onpahan ees ton verran lähtenyt! :) Ja juhannukseen on vielä aikaa!! :)

  • Reenit yhteensä: 23
  • joista salia: 16
  • joista lenkkejä: 3
  • joista kotijumppia: 4
Oon nyt kerran viikossa tehnyt kotijumpan keskivartalolle. On kyllä välillä kiva jumppaila ihan vaan kotona :) Spinningissä ei ole tullut käytyä, sillä  mielummin lähden lemkille, kun tuo aurinkokin tuntuu nyt olevan kokoajan esillä :)

Kivaa sunnuntaita kaikille!! :)

-Jenni


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti