sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Kuukausi kuulumiset vol. 5

Täähän piti tehdä jo perjantaina, mutta tulokset ei ihan kauheesti oo mua mielyttäny.. Joten tässä nyt on vähän mietitty, että mistä johtuu, kun paino on nyt nelisen viikkoa pysyny täsmälleen samassa lukemassa! Nojoo, olihan tossa se viikonloppu reissu, jolloin tuli syötyä normaalia enemmän ja alkoholiakaan ei säästelty :D mutta siitäkin on jo kaksi viikkoa ,niin luulisi kehon jo palautuneen.. Viime viikonloppuna oltiin siellä mökillä, mutta siellä ei kyllä syöty mitään epänormaalia, okei pari saunasiideriä tuli juotua.. :) näköjään toi alkoholi pistää mun aineenvaihdunnan ihan sekasin ja siitä toipuminen kestää kauan! Toivotaan nyt että ensi perjantaina olisi paino vähemmän, sillä nyt ei ole tullut juotua yhtään mitään muuta, kuin vettä ja eilen makeanhimoon sokeritonta limua! En mä nyt aio mitenkään masentua tästä ja heittää treenikamoja menemään (vaikka mieli on kyllä tehnytkin!) vaan jatkan ihan samaan malliin! Juhannukseen enää kolme viikkoa!! :P ja multa uupuu 800g tavoitteesta!! Iik!! Niin vähän, mut toisaalta niin paljon!!! Tässä näitä tuloksia toukokuulta:

•Senttejä yhteensä: 36,5cm
•senttejä kuukaudessa: 3,5cm

Senttejä on kaikesta huolimatta lähtenyt vyötäröltä ja lantiosta, joten kyllä jotain on tapahtunut vaikka painoa ei olekaan tippunut! Mieskin sanoi, että varmaan lihasta on saattanut tulla ja kiinteytystä epäilemättä!! Jess!! ;)

•kiloja yhteensä: 9,2kg
kiloja kuukaudessa: +500g

No, eipä tähän nyt mitään voi selitykseksi laittaa.. Muistutus itselle: älä juo alkoholia, jos haluat tuloksia! Mä en kumminkaan juo alkoholia joka viikonloppu! Tässä kuussa poikkeuksellisesti kolme kertaa! Se on kesän vika! Ei esim. Syksyllä tai talvella tuu juhlittua niin kuin kesällä! Hyvähän tässä on ilmastoa syyttää!! :P joo kaikkihan lähtee sieltä omasta päästä! Mä en ota stressiä siitä, jos mä haluan välillä päästä tuulettumaan kavereitten kanssa ja pitämään hauskaa! Mä en kumminkaan täältä kotoa pääse joka viikonloppu sekoilemaan kaupungille, ja toisaalta en mä kyllä haluisikaan! Silloin kun pääsee ,niin osaa nauttia ihan erilailla! Välillä pitääkin päästä! Mut, sitkun on taas kotona ja arki rupee pyörimään niin silloin on taas tiukka kuri syömisissä ja treeneissä! Tässä viime kuun treenejä:

•treenit yhteensä: 22
joista salia: 16
joista lenkkejä: 5
kotijumppia:1

Mä olen nyt jättänyt noi kotijumpat kokonaan pois, kun ei vaan jaksa kotona äheltää! :D mutta lenkkejä oon nyt lisäillyt kun on ollut hyviä ilmoja. Ja oon nyt ruvennut käymään pyörällä salilla!! Wuhuu!! Meiän salille on varmaa joku 5km matkaa hos ees sitäkään. Siinä tulee hyvin alku ja loppu lämmöt poljettua :)

Toivotaan, että noi ilmat nyt lämpenis ja päästäs nauttimaan auringosta :) 
Sateella on kiva polkea :D
Kivaa sunnuntaita kaikille!! Ja kesäkuun alkua!!

-Jenni






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti