keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Sekalaista

Nyt tulee vähän sekalaista hömpötystä :) ensinnäkin Mä olen saanut tyynynpäällisen valmiiksi ja toinen on kovaa vauhtia tulossa myös :) toivotaan vaan ettei ruskea lanka lopu kesken! 

Toisekseen, vähänaika sitten oli äitienpäivä ja vinkkasin patalaput äidilleni ja anopille. Niistä tuli aika söpöt :) samalla askarreltiin tytön kanssa kortit heille. Maltoin antaa tytön tehdä itse enkä kauheasti puuttunut koristeluun! :D

Niin ja mä sain myös kivat äitienpäivä lahjat,tytär oli tehnyt päikyssä ja mies osti salaa mulle muumimukin,joka oli piilotettu autoon ja kun aamulla lähdin salille niin löysin sen sieltä :)<3

Niin ja ostin Mä uusia treenivaatteita bodyactionilta :) nyt kelpaa treenata!! :)

Suurin uutinen: Mä mahdun mun tavotehousuihin!!! Miten hieno fiilis!! Aivan mahtavaa!!!!!:)

Muuten onkin ollut ihan normaalia perhearkea. Ollaan ulkoiltu paljon ja leikitty sadepäivinä kotona. Nyt sitten odotellaankin kuumeisesti viikonloppua kun saadaan muksut hoitoon ja päästään ystäväpariskunnan kanssa vähän tuulettumaan!! :)
-Jenni


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti