keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Virkkausta ja pakkaamista

Mä olen ihan hurahtanut tohon virkkaukseen ja varsinkin tuohon peittoon mitä olen tässä väsäillyt vähän aikaan :) vaikka ajattelin, että ei ole mikään kiire tehdä niin silti olen löytänyt itseni virkkaamassa paloja. Nyt kun palojakin on jo aika paljon tehtynä niin olen jo hieman yhdistellytkin :)
Tästä tulee niin hieno :) noi väritkin on niin syötävät :P

Tää viikko on ollut aika tiukka, niin treenissä kuin syömisissäkin. Syy siihen on se, kun lähdemme pe-la yönä ajelemaan kohti Leviä! Vaikka siellä tuleekin varmasti liikuttua, mutta ajateltiin ruuan suhteen vähän lipsua :P ei tietenkään ihan joka päivä, mutta löysemmin kumminkin. Levi reissun takia kuukausikuulumiset- postaus menee maaliskuun alku puolelle. 

Tää ja huominen päivä menee pakkailessa. Onneksi vanhempi tytär on päiväkodissa niin saa rauhassa katsoa tavarat valmiiksi. Se on hyvä, että mökissä on pyykinpesukone, ettei tarvitse ihan kaikkia vaatteita ängetä mukaan, mutta silti musta tuntuu et tätä tavaraa on ihan liikaa!!!
Tässä on vasta petivaatteet,pyyhkeet, lastenvaatteet ja toppavaatteet.. Vielä siis puuttuu ainakin meidän aikuisten vaatteet , hygieniatarvikkeet,ja ja ja ja.... Lista on loputon :( paljon kaikkee pikku sälää joita ilman ei pärjää koko viikkoa :D mut ei voi mitää ! :) 

Vielä menen tänään ja hiomenna salilla ja sitten voi ottaa rennommin! :)

-Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti