sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Viikonloppu kuulumisia

Viikonloppuun on mahtunut paljon tekemistä! Niinkuin kuvista näkee ;) 

Pikkulikka maistelee mustikkaa, ja ai että se on hyvää! Kauhee sotku siitä vaan syntyy :D isompi tyttö on jossain kohtaan saanut mun puhelimen kameran päälle ja ottanut itsestään kuvia! :D noita kuvia on sitten joku 50 mun puhelimessa, että ihN kiva! 

Meiän tässä aika lähellä on toosi isot pulkkamäet ja käytiin vähän testaamassa niitä nyt kun ei ollut niin paljon pakkasta, niin pysty tuon pienemmänkin kanssa ulkoilemaan. Tosi nopeasti kyllä tulee pimeä, vaikka päivät on kyllä selkeesti pidentyneet, mutta silti se pimeys tulee ihan yllättäen. Kivaa oli ja mennään kyllä joku toinen päivä uudestaan!

Mä olen vähän virkkaillutkin tämän tohinan keskellä ;) afrikankukkia, ja ajattelin tehdä niistä mekon tuolle pienemmälle. Vielä puuttuu vähän ennenkuin rupeen yhdistelemään. Se mun vauvanpeitto projekti on nyt jäissä, kun en ole saanut aikaiseksi käydä ostamassa lankaa ja neulaa jotta voin sen myös päätellä. On se jo melkein valmis :) yli puolet on yhdistetty, että enää loput pitää yhdistää ja tehdä jotkut hienot reunat, niin ja se päätteleminen :( ei yhtään huvita.. Täytyy ensi viikolla ottaa niskasta kiinni ja toimia! ;)

Kävinhän mä lauantaina salillakin, tuli testattua uudet salihousut ja ne on kyllä ihan parhaat! :) tänään oli lepopäivä ja huomenna lenkille! :)

-Jenni





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti