perjantai 13. joulukuuta 2013

Isoäidin neliöitä ja tabata treeni

Mä olen kesästä asti halunnut tehdä jonkun kivan muiston mun ystävän vauvalle kun sain tietää, että hän odottaa vauvaa. Ja nyt sitten tartuin toimeen! Ajattelin että nyt se on pakko alottaa sillä laskettu aika on maaliskuussa! Ja ensinhän pitää taas herätellä uinuvia virkkaus taitoja! : D mähän olin ala-asteella rätti-kässä open lellikki kun oli niin siisti käsiala! ;) mutta ei mua kyllä oo ikinä sillai käsityöt kiinnostanu.. Mutta nyt halusin ostaa virkkuukoukun ja lankaa , mut ei ollut mitään hajua mitä rupeisin tekemään! Sitten jostain syystä tuli vauvan torkkupeitto mieleen ja ystäväni on innostunut käsitöistä niin häneltä kyselin kaikenlaista ja nyt oon saanut jo 6 palaa tehtyä! Jes!! 
Tässä siis ostokseni
Tässä ensimmäinen kunnollinen lappu!! Ai, että oon ylpee!! Tähän jää niin koukkuun!! Toivonmukaan innostus jatkuu ja saan peiton valmiiksi maaliskuuhun mennessä! :)

Tänään mies oli keksinyt minulle kotitreeniksi tabata intervalli treenin.. Se on ihan hullua! Kyllä sai vartissa kunnon hien päälle ja hyvä kun henki enää pihisi! 
Tälläinen oli mun reeni:
1. Sumokyykky 8kg kuulalla
2.heilautus 8kg kuulalla
3. Jalkojennosto selinmakuulla
8*20sec työtä/10sec tauko 
Olis hyvä nyt ainaki kerran viikossa tehdä tota! Nyt pitää kyllä vielä venytellä kunolla! :) 

-Jenni


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti